Do komputera i komórki
Wystarczy wpiąć wysuwany z obudowy kabel USB do portu komputera, albo dołączony do zestawu adapter Bluetooth, aby momentalnie zorganizować konferencję dla grupy kilku osób. Rozmowa przebiega swobodnie, czysto i bez zakłóceń. To zasługa technologii HD Voice, systemu redukcji echa (AEC) oraz mikrofonów zbierających głos w trybie 360° w zasięgu 2 metrów. Uczestnicy spotkania słyszą się i wyraźnie rozumieją.
Współpraca z Microsoft Teams i Skype for Business
Kompatybilność z aplikacją Teams i Skype for Business potwierdzona przez Microsoft, ułatwia wykorzystanie CP900 do rozmów w ramach tych platform. Sprawia to także, że nie rozpraszamy się między różnymi programami, gdyż wszystko jest zintegrowane w obrębie jednej platformy – wspólna praca na dokumentach i ich udostępnianie, grupowa wideo-rozmowa, planowanie spotkań czy udostępnianie prezentacji.
Używaj w biurze i w domu
Na pewno możemy je polecić wszystkim mobilnym managerom, którzy często uczestniczą w spotkaniach, zarówno w salkach konferencyjnych, huddle rooms, jak i przykładowo w hotelowym lobby czy w innym umówionym z kontrahentem miejscu. Z łatwością połączymy się z komputerem, notebookiem, tabletem i smartfonem bez względu na zainstalowany system operacyjny. Głośnik może też służyć do odtwarzania muzyki w ramach relaksu po udanym spotkaniu. Na jednym ładowaniu akumulatora Yealink CP900 może pracować nieprzerwanie nawet przez 12 godzin.