KONTEL.pl
Bezpośredni importer i dystrybutor rozwiązań audio i wideokonferencyjnych
  • Producenci w dystrybucji
    • ALCATEL-BUSINESS
    • ALCATEL LUCENT
    • AREC
    • ASCOM
    • Barco
    • CLEARONE
    • COSMO
    • Counterpath BRIA
    • ESII
    • INNOVAPHONE
    • Jabra
    • NOABE d.Jablocom
    • Lenovo
    • Lumens
    • MaxHub
    • Monimoto
    • Netio
    • PATTON
    • Philips
    • HP POLY-Plantronics-Polycom
    • REACH
    • RIBBON Sonus Genband >
      • EDGEVIEW SCC
      • INTELLIGENT EDGE SOLUTIONS
    • ROOMZ
    • RTX IP-DECT
    • ScreenBeam
    • SHAPEHEART
    • Sharp
    • Snom
    • SOUND CONTROL
    • SWISSPHONE
    • Temas
    • Uclear
    • VOCOVO
    • XMEDIUS
    • YAMAHA
    • YEALINK
  • Blog
  • Newsletter
  • 🛒 Platforma B2B
  • Praca
  • Kontakt
    • DLA MEDIÓW
    • SERWIS >
      • FAQ / Bluetooth
      • Usługa serwisowa
      • Formularz zgłoszenia RMA
Obraz
​*94% respondentów zapytanych przez markę Plantronics w latach 2016-2017 uważa, że byliby bardziej produktywni w przestrzeni pozbawionej hałasu. 53% ankietowanych wyraziło opinię, że w hałaśliwej przestrzeni spada ich wydajność, a 64% przyznało, że wyeliminowanie z ich otoczenia rozpraszającego hałasu podniesie ich produktywność. Taki skokowy wzrost produktywności umożliwia technologia znana pracownikom call center ze słuchawek marki Plantronics. Zachodzi tu proces tłumienia w mikrofonie dźwięków rozmów innych osób znajdujących się w pobliżu. Stosuje się tu dwie lub nawet cztery warstwy eliminujące hałasy, dopasowane i zespolone mikrofony, wspierane przez odpowiednie algorytmy. Co więcej za sprawą technologii Active Noise Cancelling do uszu konsultanta dociera mniej niepożądanych, rozpraszających dźwięków, a to oznacza większy komfort pracy oraz optymalną koncentrację na rozmowie z klientem. 

*Dane pochodzą z Plantronics Noise in the Workplace Global Study, 2017, Plantronics Mobile Collaboration Global Survey, 2016
Więcej informacji o rozwiązaniach dla biur obsługi klienta udzieli Beata Woźniak-Marzęcka

NASZE SPECJALIZACJE

Wideokonferencje

Yealink  |  Barco
Jabra  |  Yamaha
Poly | ScreenBeam
Lenovo |  SCT

Audiokonferencje​

Poly | Yealink  | Jabra  |  Yamaha
​ClearOne

Nagłośnienie 

Yamaha |  ClearOne

Ekrany LED

MaxHub

Słuchawki

Poly |  Yealink  | Jabra  |  VoCoVo

IP-DECT

Ascom  |  RTX  Snom |  Yealink

Telefony

Yealink  |  Alcatel  |  Snom  |  Poly  |  RTX  Noabe

Streaming AV

Arec  |  Reach

IP PBX | SBC

innovaphone  |  
​Patton  |  Ribbon
Obraz

KONTEL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Rakowiecka 30, 
02-528 Warszawa
NIP: 5210127034
Kontakt:
​tel. (48) 22 646 7676

[email protected]
Wszystkie prawa zastrzeżone, znaki towarowe i nazwy handlowe, zdjęcia, materiały oraz tłumaczenia należą do KONTEL lub odpowiednich producentów i zostały użyte za ich zgodą. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody KONTEL jest niedozwolone. @2024
Sprzedaż B2B:
​
www.kontel.net
Ogólne warunki handlowe