ESII
Systemy kolejkowe
Marek Wiśniewski
+48 602 416 613 |
Strefa resellera |
ESII to francuska firma, która od ponad 40 lat oferuje rozwiązania SaaS w zakresie zarządzania kolejkami, spotkaniami, Digital Signage i odbioru zamówień Click&Collect. Są powszechnie uznawani za jednego z liderów zarządzania podróżą klienta z ponad 20 000 lokalizacjami zainstalowanych na całym świecie. Tworzą kompleksowe rozwiązania dla podróży klientów/pacjentów/użytkowników: niezależnie od tego, czy ma to miejsce przed, w trakcie czy po lokalnej wizycie Twego miejsca. Wykorzystywane są w takich sektorach jak: retail, sektor publiczny, zdrowia, finansów itd.
OFERTA ESII W KONTEL
Systemy kolejkoweDzięki systemowi online do zarządzania kolejką i fizycznym kioskom biletowym ESII, możesz łatwo zorganizować swoją kolejkę klientów lub petentów, oferując im bilety papierowe, cyfrowe lub SMS-owe. Doskonale sprawdza się w sektorze publicznym, takim jak sklepy, urzędy, szkoły czy biura obsługi klienta.
Oszczędź czas swoich klientów dostarczając im w czasie rzeczywistym warunki oczekiwania na każdą z Twoich usług. Mogą wskazać godzinę, o której chcą przyjść, łatwo przesunąć się w kolejce na później, lub anulować swoją wizytę. |
Usługa Click & CollectOszczędzaj czas swoich klientów i spodziewaj się ich, kiedy tylko zechcą. Dzięki chmurowej architekturze systemu Orion klienci przychodzący do sklepu mogą wygodnie odebrać zamówienia, powiadomić o swoim przybyciu i otrzymywać aktualizacje statusu zamówienia. ESII sprawia, że proces jest jasny od początku do końca. Obejmuje to potwierdzenie zamówienia i zwięzłe instrukcje dotyczące miejsca i sposobu odbioru produktów. W ten sposób poprawiasz jakość obsługi kienta.
|
Umawianie spotkań onlineOrion Appointment to intuicyjne rozwiązanie SaaS do zarządzania spotkaniami, które integruje się z Twoją stroną internetową. Pozwala klientom rezerwować wizyty online 24/7, synchronizuje kalendarz automatycznie i wysyła przypomnienia e-mailowe oraz SMS, aby upewnić się, że nie zapomną o umówionym spotkaniu. Rozwiązanie umożliwia także rejestrację na wydarzenia oraz oferuje raportowanie i analizę, co pomaga w monitorowaniu zasobów i planowaniu działań.
|
Ścieżka klienta według ESII
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE
Ceny i dostępność rozwiązań monitorów MAXHUB znajdziesz po zalogowaniu na platformie B2B: www.kontel.net
DLACZEGO ESII
500 mln użytkownikówTo liczba osób rocznie korzystających z rozwiązań ESII na całym świecie
|
40 lat doświadczeniaw usprawnianiu podroży klienta
do spotkania z firmą. |
Doskonałe CXZoptymalizowane kolejki to lepsze doświadczenie klienta i więcej czasu dla pracowników
|
CASE STUDY | INSPIRACJE
|
Klient końcowyPotrzebyKierunek kolejki w dziale rybnym był źle zasygnalizowany, przez co klienci gubili się, nie wiedząc gdzie czekać, czasami czekali w złym miejscu, przez co wielokrotnie klienci zmuszeni byli od nowa dołączyć do poprawnej nowej kolejki. Sklep potrzebował ulpeszyć doświadczenia klienta i zoptymalizować jego ścieżkę. Docelowo klient powinien robić zakupy zamiast stać w kolejce.
Rozwiązanie od ESIIOprogramowanie Orion i ustawienie kiosków Twana™ umożliwiło wydawanie biletów papierowych i wirtualnych na telefon, co skróciło długie kolejki. Dzięki elektronicznej kolejce, klient może chodzić po sklepie i robić swobodnie zakupy, podczas oczekiwania na swoją kolej. Wsparciem budowania dobrych doświadczeń klienta była informacja o kolejce na 3 dużych ekranach, tak aby każdy mógł dokładnie wiedzieć kiedy udać się na wybrany dział. Największym sukcesem było skrócone oczekiwanie klienta i koniec konfliktów kolejności w kolejce.
|
Klient końcowyPotrzebySprostanie przepływowi klientów i zapewnienie płynnej obsługi 4 tradycyjnych kas i 6 stanowisk samoobsługowych, Biorąc pod uwagę taką konfigurację i umiejscowienie kas, wdrożenie wydajnego systemu zarządzania przepływem klientów przy kasach stało się niezbędne.
Rozwiązanie od ESIIPojedyncza kolejka eZQ od ESII. Klienci spokojnie ustawiają się w jednej kolejce wokół gondoli, czekając mniej niż 5 minut. Wyświetlamy czas oczekiwania i docelowe stanowisko, co zwiększa ich satysfakcję.
|
|
|
Klient końcowyPotrzebyWyposażenie 130 oddziałów w interaktywne kioski, które miałyby witać klientów. Bankowi zależało na udoskonaleniu recepcji i zwiększenia poziomu satysfakcji klienta.
Rozwiązanie od ESII130 interaktywnych kiosków Touch z serii Twana™. Klient umówiony na wizytę melduje się poprzez zeskanowanie karty na czytniku NFC umieszczonym w kiosku. Zostaje on automatycznie zidentyfikowany, a jego doradca natychmiast powiadomiony. Klienci bez umówionej wcześniej wizyty wypełniają formularz na kiosku.
W ten sposób ESII pomogło lepiej zarządzać, zmniejszać i optymalizować czas oczekiwania klientów Credit Agricole w biurach, jednocześnie dostarczając jak najszybciej odpowiednie kompetencje/zasoby w zależności od potrzeb klienta. |