KONTEL.pl
Bezpośredni importer i dystrybutor rozwiązań audio i wideokonferencyjnych
  • Producenci w dystrybucji
    • ALCATEL-BUSINESS
    • ALCATEL LUCENT
    • AREC
    • ASCOM
    • Barco
    • CLEARONE
    • COSMO
    • ESII
    • Huddly
    • INNOVAPHONE
    • Jabra
    • NOABE d.Jablocom
    • Lenovo
    • Lumens
    • MaxHub
    • Monimoto
    • Netio
    • PATTON
    • Philips
    • HP POLY-Plantronics-Polycom
    • REACH
    • RIBBON Sonus Genband >
      • EDGEVIEW SCC
      • INTELLIGENT EDGE SOLUTIONS
    • ROOMZ
    • RTX IP-DECT
    • ScreenBeam
    • SHAPEHEART
    • Snom
    • SOUND CONTROL
    • SWISSPHONE
    • Temas
    • Uclear
    • VOCOVO
    • XMEDIUS
    • YAMAHA
    • YEALINK
  • Blog
  • Newsletter
  • 🛒 Platforma B2B
  • Praca
  • Kontakt
    • DLA MEDIÓW
    • SERWIS >
      • FAQ / Bluetooth
      • Usługa serwisowa
      • Formularz zgłoszenia RMA
Picture

ESII

Systemy kolejkowe

Marek Wiśniewski
+48 602 416 613

[email protected]

​Strefa resellera

KONTEL.net/esii
ESII to francuska firma, która od ponad 40 lat oferuje rozwiązania SaaS w zakresie zarządzania kolejkami, spotkaniami, Digital Signage i odbioru zamówień Click&Collect. Są powszechnie uznawani za jednego z liderów zarządzania podróżą klienta z ponad 20 000 lokalizacjami zainstalowanych na całym świecie. Tworzą kompleksowe rozwiązania dla podróży klientów/pacjentów/użytkowników: niezależnie od tego, czy ma to miejsce przed, w trakcie czy po lokalnej wizycie Twego miejsca. Wykorzystywane są w takich sektorach jak: retail, sektor publiczny, zdrowia, finansów itd. 

​OFERTA ESII W KONTEL
​

Picture

Systemy kolejkowe

Dzięki systemowi online do zarządzania kolejką  i fizycznym kioskom biletowym ESII, możesz łatwo zorganizować swoją kolejkę klientów lub petentów, oferując im bilety papierowe, cyfrowe lub SMS-owe. Doskonale sprawdza się w sektorze publicznym, takim jak sklepy, urzędy, szkoły czy biura obsługi klienta.
Oszczędź czas swoich klientów  dostarczając im w czasie rzeczywistym warunki oczekiwania na każdą z Twoich usług. Mogą wskazać godzinę, o której chcą przyjść, łatwo przesunąć się w kolejce na później, lub anulować swoją wizytę.
Obraz

Usługa Click & Collect

Oszczędzaj czas swoich klientów i spodziewaj się ich, kiedy tylko zechcą. Dzięki chmurowej architekturze systemu Orion klienci przychodzący do sklepu mogą wygodnie odebrać zamówienia, powiadomić o swoim przybyciu i otrzymywać aktualizacje statusu zamówienia. ESII sprawia, że proces jest jasny od początku do końca. Obejmuje to potwierdzenie zamówienia i zwięzłe instrukcje dotyczące miejsca i sposobu odbioru produktów. W ten sposób poprawiasz jakość obsługi kienta.
Obraz

Umawianie spotkań online

Orion Appointment to intuicyjne rozwiązanie SaaS do zarządzania spotkaniami, które integruje się z Twoją stroną internetową. Pozwala klientom rezerwować wizyty online 24/7, synchronizuje kalendarz automatycznie i wysyła przypomnienia e-mailowe oraz SMS, aby upewnić się, że nie zapomną o umówionym spotkaniu. Rozwiązanie umożliwia także rejestrację na wydarzenia oraz oferuje raportowanie i analizę, co pomaga w monitorowaniu zasobów i planowaniu działań.

Ścieżka klienta według ESII

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE

Bilet elektroniczny
Kiosk KEO
Kiosk Twana
Ceny i dostępność rozwiązań ESII znajdziesz po zalogowaniu na platformie B2B: www.kontel.net


​
DLACZEGO ESII
​

500 mln użytkowników

To liczba osób rocznie korzystających z rozwiązań ESII na całym świecie

40 lat doświadczenia

w usprawnianiu podroży klienta
​do spotkania z firmą.

Doskonałe CX

Zoptymalizowane kolejki to lepsze doświadczenie klienta i więcej czasu dla pracowników

 
​
​CASE STUDY  |  INSPIRACJE 
​

Klient końcowy

Supermarket E. Leclerc w Tourlaville ​
Picture

Potrzeby

Kierunek kolejki w dziale rybnym był źle zasygnalizowany, przez co klienci gubili się, nie wiedząc gdzie czekać, czasami czekali w złym miejscu, przez co wielokrotnie klienci zmuszeni byli od nowa dołączyć do poprawnej nowej kolejki. Sklep potrzebował ulpeszyć doświadczenia klienta i zoptymalizować jego ścieżkę. Docelowo klient powinien robić zakupy zamiast stać w kolejce.

Rozwiązanie od ESII

Oprogramowanie Orion i ustawienie kiosków Twana™ umożliwiło wydawanie biletów papierowych i wirtualnych na telefon, co skróciło długie kolejki. Dzięki elektronicznej kolejce, klient może chodzić po sklepie i robić swobodnie zakupy, podczas oczekiwania na swoją kolej. Wsparciem budowania dobrych doświadczeń klienta była informacja o kolejce na 3 dużych ekranach, tak aby każdy mógł dokładnie wiedzieć kiedy udać się na wybrany dział. Największym sukcesem było skrócone oczekiwanie klienta i  koniec konfliktów kolejności w kolejce.

Klient końcowy

Sklep Intermarché Express we Francji, 830 m2, 1500 klientów dziennie.
Picture

Potrzeby

Sprostanie przepływowi klientów i zapewnienie płynnej obsługi 4 tradycyjnych kas i 6 stanowisk samoobsługowych, Biorąc pod uwagę taką konfigurację i umiejscowienie kas, wdrożenie wydajnego systemu zarządzania przepływem klientów przy kasach stało się niezbędne.

Rozwiązanie od ESII

Pojedyncza kolejka eZQ od ESII. Klienci spokojnie ustawiają się w jednej kolejce wokół gondoli, czekając mniej niż 5 minut. Wyświetlamy czas oczekiwania i docelowe stanowisko, co zwiększa ich satysfakcję.

​Klient końcowy

Bank Credit Agricole, 130 oddziałów, Francja
Picture

Potrzeby

Wyposażenie 130 oddziałów w interaktywne kioski, które miałyby witać klientów. Bankowi zależało na udoskonaleniu recepcji i zwiększenia poziomu satysfakcji klienta.

Rozwiązanie od ESII

130 interaktywnych kiosków Touch z serii Twana™. Klient umówiony na wizytę melduje się poprzez zeskanowanie karty na czytniku NFC umieszczonym w kiosku. Zostaje on automatycznie zidentyfikowany, a jego doradca natychmiast powiadomiony. Klienci bez umówionej wcześniej wizyty wypełniają formularz na kiosku.
W ten sposób ESII pomogło lepiej zarządzać, zmniejszać i optymalizować czas oczekiwania klientów Credit Agricole w biurach, jednocześnie dostarczając jak najszybciej odpowiednie kompetencje/zasoby w zależności od potrzeb klienta.

NASZE SPECJALIZACJE

Wideokonferencje

Yealink  |  Barco
Lenovo |  Yamaha
Huddly | Jabra 
ScreenBeam |
| Poly  SCT

Audiokonferencje​

Yealink  | Yamaha
​ClearOne | Jabra |  Poly

Nagłośnienie 

Yamaha |  ClearOne

Ekrany LED

MaxHub
​
Lenovo

Słuchawki

Poly |  Yealink  | Jabra  |  VoCoVo

IP-DECT

Ascom  |  RTX  Snom |  Yealink
​
Gigaset

Telefony

Yealink  |  Gigaset | Alcatel  |  Snom  |  Poly  |  RTX  Noabe

Streaming AV

Arec  | IDK AV | Reach

IP PBX | SBC

innovaphone  |  
​Patton  |  Ribbon
Obraz

KONTEL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Rakowiecka 30, 
02-528 Warszawa
NIP: 5210127034
Kontakt:
​tel. (48) 22 646 7676

[email protected]
Wszystkie prawa zastrzeżone, znaki towarowe i nazwy handlowe, zdjęcia, materiały oraz tłumaczenia należą do KONTEL lub odpowiednich producentów i zostały użyte za ich zgodą. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody KONTEL jest niedozwolone. @2024
Sprzedaż B2B:
​
www.kontel.net
Ogólne warunki handlowe