Ribbon Communications
|
Kontel jest certyfikowanym dystrybutorem Ribbon Communicatins.
Skontaktuj się z product managerem marki: Tomasz Kolimaga [email protected]; 790 416 662 |
Session Border Controller dla MS TeamsMicrosoft umożliwił podłączenie usługi typu „sip trunk”/VoIP przez tzw. Direct Routing. Rozwiązanie takie w swojej ofercie posiada firma Ribbon, której jesteśmy przedstawicielem w Polsce.
Session Broder Controller’y (SBC) łączą starsze systemy i urządzenia z systemem Microsoft Phone System. Ribbon jest jednym z niewielu dostawców, których SBC są certyfikowane do pracy z Direct Routing dla Microsoft Teams. Producent nieustannie współpracuje z firmą Microsoft, testując ulepszenia systemu telefonicznego, zanim zostaną one powszechnie udostępnione. Ten poziom współpracy umożliwia oficjalne wsparcie Ribbon SBC przez Microsoft. Ribbon Communications posiada w swojej ofercie największy portfel SBC certyfikowanych przez Microsoft. Niezależnie od tego czy usługę trzeba dostarczyć do małego oddziału czy głównej siedziby firmy, pomożemy dobrać odpowiednie rozwiązanie współpracujące z Direct Routing. Ribbon ma wieloletnie doświadczenie w bezpiecznym kierowaniu ruchu głosowego w sieciach największych dostawców usług na świecie. Portfolio jest dostosowane do potrzeb zarówno Operatorów, jak i klientów końcowych. SBC dostępne jest w różnych wersjach: 1. hardware 2. software 3. integrowane po stronie Operatora, Integratora lub klientów enterprise'owych Obsługują od 5 do 70 000 sesji z pełnym wsparciem dla HA. |
Network Edge Orchestration
Hybrydowe rozwiązanie łączące produkt Ribbon Service Control Center oparty na chmurze z produktem hardware - EdgeMarc:
- oparte na chmurze Centrum Zarządzania EdgeView zapewnia provisioning, konfiguracje i zarządzanie rozwiązaniami Intelligent Edge oraz oferuje w czasie rzeczywistym wgląd w wydajność i jakość VoIP
- rozwiązania Inetlligent Edge monitorują, zabezpieczają i optymalizują jakość usług głosowych, danych i wideo
Hostowany PBX |
SIP trunk |
Rozwiązanie Ribbon są idealne do łączenia użytkowników enterprise z usługami chmurowymi, jak usługa hostowanego PBX. Aby dostarczyć usługi głosowe klasy enterprise, oferują wszystkie niezbędne funkcjonalności jak:
|
SIP trunking jest wykorzystywany w VoIP aby ułatwić podłączenie centrali PBX do Internetu. Technologia zmniejsza całkowity koszt i zwiększa niezawodność usług multimedialnych, takich jak głos, wideo oraz dane.
|