KONTEL.pl
Dystrybutor Nowoczesnych Systemów Telekomunikacyjnych
  • KONTEL
  • Marki
    • ALCATEL-BUSINESS
    • ALCATEL LUCENT
    • APEX LIVIAU
    • AREC
    • ASCOM
    • Barco
    • Busylight
    • CARDO
    • CLEARONE >
      • Nagłośnienie ProAudio
      • Mikrofony konferencyjne
      • Audio- i wideokonferencje
    • COSMO
    • Counterpath BRIA
    • HRT
    • INNOVAPHONE
    • NOABE d.Jablocom
    • KONFTEL
    • KAMERY KT
    • Monimoto
    • Netio
    • PATTON
    • Philips
    • POLY-Plantronics-Polycom
    • Priocommunications
    • REACH
    • RIBBON Sonus Genband >
      • EDGEVIEW SCC
      • INTELLIGENT EDGE SOLUTIONS
    • ROBUSTEL >
      • Seria R3000
      • Seria R3000 LITE
      • Seria R2000 Dual
      • Seria R2000
      • Seria M1000
      • Robustlink
    • ROOMZ
    • RTX >
      • RTX IP-DECT
    • SHAPEHEART
    • Sharp
    • Snom
    • SOUND CONTROL
    • SWISSPHONE
    • Temas
    • Uclear
    • VOCOVO
    • XMEDIUS
    • YAMAHA
    • YEALINK
  • Sektory
    • Administracja publiczna
    • Banki i ubezpieczenia
    • Contact center
    • HoReCa
    • Retail
    • Sektor edukacyjny
    • Służby mundurowe
    • Służba zdrowia
    • Telekomunikacja
  • Blog
  • Newsletter
  • Dla partnerów
    • System zamówień B2B
    • Webinary
    • Połączenie systemów B2B
  • Praca zdalna
    • Poly - praca zdalna z domu
  • Kontakt
    • DLA MEDIÓW
    • SERWIS >
      • FAQ / Bluetooth
      • Usługa serwisowa
      • RMA FORMULARZ ZGLOSZENIA
    • Praca

Manager Pro zaawansowanym oprogramowaniem analitycznym

15/2/2017

0 Komentarze

 
Obraz
Plantronics Manager Pro jest chmurową usługą będącą łatwym narzędziem do zdalnej konfiguracji ustawień i uaktualniania software'u i firmware'u wszystkich zestawów słuchawkowych PLT zainstalowanych w firmie. Manager Pro wykorzystuje architekturę w chmurze i oferuje narzędzia do monitorowania, zarządzania, serwisowania i raportowania, które dostarczają nowych informacji na temat istniejącego środowiska komunikacyjnego.

Manager Pro w najnowszej wersji 3.9 pozwala na jeszcze dokładniejszą analizę danych operacyjnych, historycznych i kontekstowych oraz wzorów użytkowania zestawów słuchawkowych podczas rozmów. Klienci mogą korzystać z zaawansowanych usług Plantronics Manager Pro, takich jak analiza danych i analityka biznesowa, pozwalających na obserwowanie trendów, ewaluację możliwości i zapewnienie zgodności, co pomoże w podejmowaniu lepszych decyzji i usprawnieniu funkcjonowania firmy. 

Proste wdrożenie

Polityki i zgodność

Sprawdź jak rozpocząć budowanie bazy użytkowników i urządzeń w Manager Pro.
Jak i gdzie można zastosować politykę ustawień dla wybranych lub grup urządzeń i sprawdzić ich firmware oraz zgodność z istniejącym oprogramowaniem.

Zarządzanie zasobami

Analityka zasobów i akystyki

Sprawdzanie statusu zestawów słuchawkowych PLT i ilości posiadanych urządzeń audio nie-PLT. 
Zobacz jak osoby spoza IT mogą wykorzystać Manger Pro do uzyskania informacji o zasobach sprzętowych i niestandardowych zdarzeń dźwiękowych.

Analityka użytkowania i rozmów

Informacje dostępne z poziomu raportów wykorzystania słuchawek i analityki rozmów w firmie.

ANALITYKA w Manager Pro
czyli jakie dane może Ci przynieść słuchawka?

Zasoby

Użytkowanie

  • Urządzenia: liczba i status wszystkich słuchawek i urządzeń audio w firmie.
  • Dystrybucja urządzeń: rozlokowanie urządzeń Plantronics i nie-Plantronics wśród użytkowników
  • Status softphone'ów: status wszystkich softphone używanych z urządzeniami PLT w firmie.
  • Wykrywanie niezgodności: sprawdzanie kompatybilności urządzeń.
  • Status urządzeń: poprawa doświadczeń użytkowników poprzez dostarczenie najnowszej wersji firmware i software na rozwiązania Plantronics.
  • Połączenia: zrozumienie wzorów użytkowania poprzez informacje o połączeniach wykonanych/odebranych przy pomocy słuchawki.
  • Częste działania: częstotliwość takich czynności jak pogłaśnianie, wyciszanie czy odłączanie słuchawki, które mogą mieć wpływ na szkolenie lub wydajność.
  • Adaptacja do urządzeń: wzory adaptacji użytkowników do korzystania z zestawów słuchawkowych.

Rozmowy

Akustyka

  • Szczegóły rozmów: poprawa jakości prowadzonych w firmie rozmów  poprzez wychwytywanie takich detali jak stosunek czasu mówienia agenta do odpowiedzi klienta, długość ciszy lub zbyt intensywnego mówienia.
  • Zdarzenia akustyczne: historia zdarzeń takich jak zbyt głośne dźwięki podczas rozmowy lub zbyt duża średnia dzienna ekspozycja użytkownika na hałas.

Posiadasz contact center lub wiele słuchawek UC w swojej organizacji? Zainteresował Cię Manager Pro?
Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!
plantronics@kontel.pl
0 Komentarze

Twój komentarz zostanie opublikowany po jego zatwierdzeniu.


Odpowiedz

    Newsletter

    Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać od nas informacje o nowościach, promocjach i produktach dostępnych wyłącznie w KONTEL.










    Kategorie

    Wszystkie
    Alcatel Business
    Ascom
    Audiokonferencje
    Bramy VoIP
    ClearOne
    Edgewater Networks
    GSM
    Healthcare
    Innovaphone
    Kamery USB PTZ
    Konftel
    Microsoft Teams
    Patton
    Philips
    Plantronics
    Poly
    Profesjonalne Mikrofony
    Promocje
    Robustel
    RTX
    Skype For Business
    Snom
    Spontania
    Swissphone
    Targi I Eventy
    Telefony Analogowe
    Telefony Konferencyjne
    Telefony SIP
    Wideokonferencje
    Yamaha
    Yealink
    Zestawy Głośnomówiące
    Zestawy Słuchawkowe
    Zoom

    Kanał RSS

wideokonferencje Yealink Polycom ClearOne Konftel
kamery USB KT Konftel
rejestracja & streaming video i audio Reach
 Arec
nagłośnienie sal konferencyjnych ClearOne
mikrofony konferencyjne ClearOne Sabine Sacom
telefony konferencyjne Konftel Polycom Clearone Alcatel
słuchawki nagłowne Plantronics
IP-PBX innovaphone
czujniki upadku/bezruchu Ascom
IP-DECT Ascom RTX Snom
systemy przywoławcze Ascom

bramy VoIP Patton
Unified Communications innovaphone Plantronics Yealink
Serwery faksowe SagemCom XMediusFAX
Domofony IP Swissvoice  ITS Nista
Telefony stacjonarne GSM Noabe Jablocom

Telefony SIP Yealink Ascom Snom RTX Panasonic Alcatel
Modemy M2M Robustel
Obraz

KONTEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Rakowiecka 30, 
02-528 Warszawa
NIP: 5210127034
Kontakt:
​tel. (48) 22 646 76 76

info@kontel.pl


Zobacz inne witryny KONTEL:
www.plantronics.kontel.pl  - słuchawki nagłowne dla biur, Call Center, UC - do telefonów, komputerów, tabletów i smartfonów
www.konftel.pl  - telefony konferencyjne (analogowe, IP, DECT, GSM) i przystawki audiokonferencyjne / zestawy głośnomówiące, wideokonferencje
www.alcatel-business.pl - telefony analogowe, telefony IP, telefony konferencyjne
www.ip-dect.pl - wielobazowe systemy IP-DECT dla dużych i małych organizacji
www.snom.kontel.pl - przewodowe, bezprzewodowe i konferencyjne telefony IP
www.clearone.pl - profesjonalne rozwiązania Audio-Video, mikrofony, nagłośnienie, wideokonferencje, streaming mediów, Digital Signage
www.yealink.pl  - telefony i wideotelefony IP (SIP), systemy wideokonferencyjne, telefony konferencyjne
www.ascomwireless.pl  - systemy dla szpitali (przyzywowy, zarządzanie alarmami), przemysłu (optymalizacja produkcji), IP-DECT, teleCARE IP

www.fax-server.pl - oprogramowanie serwerów faksowych Xmedius Fax dla dużych, średnich i małych organizacji oraz operatorów telekomunikacyjnych


Wszystkie prawa zastrzeżone, znaki towarowe i nazwy handlowe, zdjęcia i materiały należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K. lub odpowiednich producentów i zostały użyte za ich zgodą. 
Polskie tłumaczenia opisów i materiałów należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K.. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody KONTEL Sp. z o.o. S.K. jest niedozwolone. @2022