Na świecie działa wiele dużych firm z wieloma salami konferencyjnymi, które dla zapewnienia efektywnej współpracy pracowników coworkingowych wymagają implementacji nowoczesnych technologii audiokonferencyjnych. Nowojorska firma WeWork, która obsługuje powierzchnie biurowe dla przeszło pół miliona pracowników w 150 lokalizacjach na 6 kontynentach, jest jedną z takich firm. Oferuje ona globalnie przeszło 16 000 sal konferencyjnych różnej wielkości. Firma WeWork zdecydowała się na zamówienie i wdrożenie 10 000 bezprzewodowych, telefonów konferencyjnych Konftel 300Wx, aby zabezpieczyć potrzeby komunikacji audiokonferencyjnej we wszystkich swoich lokalizacjach.
Wyzwania konferencyjne w przestrzeniach współdzielonych
Lokalizacje są zarządzane przez lokalny personel, który musi zapewnić gotowość i działanie dostępnej technologii za każdym razem, gdy klient firmy WeWork chce skorzystać z danej przestrzeni. Było to dużym wyzwaniem na początku istnienia firmy, gdy dysponowała ona nielicznym personelem. Pierwsze próby oferowania telefonów konferencyjnych innych firm w obiektach coworkingowych WeWork napotykały różne przeszkody, takie jak odłączanie ich od ściany, aby uzyskać dostęp do zasilania do innych celów, odłączanie kabla sieciowego, przenoszenie telefonów z miejsca na miejsce, przez co kolejna osoba korzystająca z salki konferencyjnej miała problem.
Konftel 300Wx odpowiedzią na potrzebę bezprzewodowości
Ofir Hirak, Dyrektor Technologiczny firmy WeWork zapoznał się podczas prezentacji z właściwościami telefonu konferencyjnego Konftel 300Wx, który był bezprzewodowy — zarówno pod względem zasilania, jak i sieci — i komunikował się za pośrednictwem protokołu IP, co idealnie zbiegło się w czasie z przejściem przez firmę na usługi VoIP w swoich lokalizacjach. Co więcej telefon konferencyjny 300Wx wpisywał się swoim designem w tożsamość firmy WeWork, kojarzonej jako nowoczesny startup, obsługujący w dużej mierze technologicznych klientów. |
Kluczowe właściwości modelu 300Wx
Projekt WeWork to największe wdrożenie firmy Konftel u klienta końcowego w Ameryce Północnej. Nic więc dziwnego, że telefon konferencyjny 300Wx musiał oczarować decydentów WeWork swoimi właściwościami.
- Technologia dźwięku OmniSound = krystalicznie czysta komunikacja
- Obsługa bezprzewodowych połączeń HD
- Obsługa sal nawet do 20 osób
- 60h pracy na jednym ładowaniu / 270h w trybie czuwania = pewność, że telefony będą cały czas gotowe do pracy, gdy tylko wystąpi taka potrzeba. Nawet, gdy telefon konferencyjny 300Wx na koniec dnia nie został przez użytkownika podłączony do ładowarki, gwarantowany 60-godzinny czas pracy na akumulatorze daje poczucie ciągłości działania kolejnym użytkownikom
- Zarządzanie i serwisowanie pomieszczeń indywidualnie, bez konieczności centralnego zarządzania flotą telefonów.
Vertical Divider
|