KONTEL.pl
Dystrybutor Nowoczesnych Systemów Telekomunikacyjnych
  • KONTEL
  • Marki
    • ALCATEL-BUSINESS
    • ALCATEL LUCENT
    • APEX LIVIAU
    • AREC
    • ASCOM
    • Barco
    • Busylight
    • CARDO
    • CLEARONE >
      • Nagłośnienie ProAudio
      • Mikrofony konferencyjne
      • Audio- i wideokonferencje
    • COSMO
    • Counterpath BRIA
    • HRT
    • INNOVAPHONE
    • NOABE d.Jablocom
    • KONFTEL
    • KAMERY KT
    • Monimoto
    • Netio
    • PATTON
    • Philips
    • POLY-Plantronics-Polycom
    • Priocommunications
    • REACH
    • RIBBON Sonus Genband >
      • EDGEVIEW SCC
      • INTELLIGENT EDGE SOLUTIONS
    • ROBUSTEL >
      • Seria R3000
      • Seria R3000 LITE
      • Seria R2000 Dual
      • Seria R2000
      • Seria M1000
      • Robustlink
    • ROOMZ
    • RTX >
      • RTX IP-DECT
    • SHAPEHEART
    • Sharp
    • Snom
    • SOUND CONTROL
    • SWISSPHONE
    • Temas
    • Uclear
    • VOCOVO
    • XMEDIUS
    • YAMAHA
    • YEALINK
  • Sektory
    • Administracja publiczna
    • Banki i ubezpieczenia
    • Contact center
    • HoReCa
    • Retail
    • Sektor edukacyjny
    • Służby mundurowe
    • Służba zdrowia
    • Telekomunikacja
  • Blog
  • Newsletter
  • Dla partnerów
    • System zamówień B2B
    • Webinary
    • Połączenie systemów B2B
  • Praca zdalna
    • Poly - praca zdalna z domu
  • Kontakt
    • DLA MEDIÓW
    • SERWIS >
      • FAQ / Bluetooth
      • Usługa serwisowa
      • RMA FORMULARZ ZGLOSZENIA
    • Praca

Szybsze i sprawniejsze odpowiadanie na potrzeby pacjenta w szpitalu? To możliwe dzięki systemowi Ascom Telligence 5.

25/1/2018

0 Komentarze

 
Obraz
Dynamiczny charakter nowoczesnej opieki zdrowotnej sprawia, że konwencjonalne szpitalne systemy przywoławcze są nieefektywne. Personelowi medycznemu po prostu brakuje czasu na chodzenie i ocenianie poszczególnych wezwań. Zespół w takiej sytuacji potrzebuje systemu wspierającego mobilność, który pozwala im komunikować się z pacjentami i oceniać ich potrzeby z dowolnego miejsca.

Pacjenci mają podobne potrzeby. Muszą czuć się "połączeni" z personelem szpitalnym. Potrzebują łatwej komunikacji swoich potrzeb. Muszą mieć poczucie kontroli nad swoim najbliższym otoczeniem.

Ascom Telligence rozwiązuje te i inne wyzwania. Łączy pacjentów i personel, dane kliniczne, usługi wsparcia i urządzenia medyczne. Pomaga uprościć i usprawnić komunikację i przepływy pracy pomiędzy wszystkimi licznymi podmiotami zaangażowanymi w opiekę szpitalną. Wynik? Lepsza współpraca, więcej zadowolonych pacjentów i najlepsze możliwe wykorzystanie zasobów.
​

Dlaczego pielęgniarki potrzebują efektywniejszych narządzi do komunikacji?


Czas bezpośredniej opieki
Czas pielęgniarki spędzony z pacjentem

Personel przypadający na pacjenta
Średnia podczas czterodniowego pobytu w szpitalu

Przerwy pielęgniarki
Związane z komunikacją, oczekiwaniem
lub odnajdywaniem zaopatrzenia
​
Brak cyfrowej komunikacji
Pielęgniarki najczęściej komunikują się "głosowo"
​z pozostałym personelem
<20%


50



77%

​​
90%




Kluczowe korzyści zastosowania Ascom Telligence

  • Usprawnienie komunikacji i współpracy personelu: Ascom Telligence usprawnia zarządzanie zadaniami i połączeniami, umożliwiając personelowi łatwe przeglądanie i śledzenie połączeń, a jednocześnie pomaga w zapewnieniu szybkiej reakcji - przy zminimalizowaniu "chodzenia" po szpitalnych korytarzach.
  • Kliniczne przepływy pracy przy łóżku pacjenta: w centrum uwagi pozostaje pacjent, Ascom pomaga opiekunom spędzać więcej czasu przy łóżku chorego. Naciśnięcie przycisku przy łóżku daje pielęgniarce lub lekarzowi bezpośrednie połączenie z właściwym personelem szpitalnym. Prośby, zapytania, aktualizacje i powiadomienia trafiają od razu z pokoju pacjenta do laboratoriów, aptek, administracji, ochrony i innych.
  • Głos pacjenta: Ascom Telligence daje pacjentom pewne i niezawodny połączenia głosowe. Samodzielne moduły głosowe ułatwiają komunikację pacjentów z ich opiekunami. Pacjenci mogą kontrolować swoje otoczenie, takie jak żaluzje, telewizory, radia, oświetlenie i systemy informacyjne. Konretnie określone potrzeby (np. woda, koc, ogrzewanie itp) umożliwiają maksymalne skrócenie czas reakcji. To wszystko przekłada się na zadowolenie pacjenta i sprzyja szybszemu wyzdrowieniu.
​
0 Komentarze

Twój komentarz zostanie opublikowany po jego zatwierdzeniu.


Odpowiedz

    Newsletter

    Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać od nas informacje o nowościach, promocjach i produktach dostępnych wyłącznie w KONTEL.










    Kategorie

    Wszystkie
    Alcatel Business
    Ascom
    Audiokonferencje
    Bramy VoIP
    ClearOne
    Edgewater Networks
    GSM
    Healthcare
    Innovaphone
    Kamery USB PTZ
    Konftel
    Microsoft Teams
    Patton
    Philips
    Plantronics
    Poly
    Profesjonalne Mikrofony
    Promocje
    Robustel
    RTX
    Skype For Business
    Snom
    Spontania
    Swissphone
    Targi I Eventy
    Telefony Analogowe
    Telefony Konferencyjne
    Telefony SIP
    Wideokonferencje
    Yamaha
    Yealink
    Zestawy Głośnomówiące
    Zestawy Słuchawkowe
    Zoom

    Kanał RSS

wideokonferencje Yealink Polycom ClearOne Konftel
kamery USB KT Konftel
rejestracja & streaming video i audio Reach
 Arec
nagłośnienie sal konferencyjnych ClearOne
mikrofony konferencyjne ClearOne Sabine Sacom
telefony konferencyjne Konftel Polycom Clearone Alcatel
słuchawki nagłowne Plantronics
IP-PBX innovaphone
czujniki upadku/bezruchu Ascom
IP-DECT Ascom RTX Snom
systemy przywoławcze Ascom

bramy VoIP Patton
Unified Communications innovaphone Plantronics Yealink
Serwery faksowe SagemCom XMediusFAX
Domofony IP Swissvoice  ITS Nista
Telefony stacjonarne GSM Noabe Jablocom

Telefony SIP Yealink Ascom Snom RTX Panasonic Alcatel
Modemy M2M Robustel
Obraz

KONTEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Rakowiecka 30, 
02-528 Warszawa
NIP: 5210127034
Kontakt:
​tel. (48) 22 646 76 76

info@kontel.pl


Zobacz inne witryny KONTEL:
www.plantronics.kontel.pl  - słuchawki nagłowne dla biur, Call Center, UC - do telefonów, komputerów, tabletów i smartfonów
www.konftel.pl  - telefony konferencyjne (analogowe, IP, DECT, GSM) i przystawki audiokonferencyjne / zestawy głośnomówiące, wideokonferencje
www.alcatel-business.pl - telefony analogowe, telefony IP, telefony konferencyjne
www.ip-dect.pl - wielobazowe systemy IP-DECT dla dużych i małych organizacji
www.snom.kontel.pl - przewodowe, bezprzewodowe i konferencyjne telefony IP
www.clearone.pl - profesjonalne rozwiązania Audio-Video, mikrofony, nagłośnienie, wideokonferencje, streaming mediów, Digital Signage
www.yealink.pl  - telefony i wideotelefony IP (SIP), systemy wideokonferencyjne, telefony konferencyjne
www.ascomwireless.pl  - systemy dla szpitali (przyzywowy, zarządzanie alarmami), przemysłu (optymalizacja produkcji), IP-DECT, teleCARE IP

www.fax-server.pl - oprogramowanie serwerów faksowych Xmedius Fax dla dużych, średnich i małych organizacji oraz operatorów telekomunikacyjnych


Wszystkie prawa zastrzeżone, znaki towarowe i nazwy handlowe, zdjęcia i materiały należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K. lub odpowiednich producentów i zostały użyte za ich zgodą. 
Polskie tłumaczenia opisów i materiałów należą do KONTEL Sp. z o.o. S.K.. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody KONTEL Sp. z o.o. S.K. jest niedozwolone. @2022