Na całym świecie następuje stopniowa rezygnacja z sieci analogowych i ISDN. Ten dominujący trend można również zaobserwować i w Polsce. Przewiduje się, że wkrótce w większości krajów Europy wszystkie kanały komunikacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem Protokołu Internetowego (IP). Standaryzacja technologii transmisji oznacza zarówno dla klientów biznesowych, jak i dla użytkowników prywatnych duże szanse. Już dziś coraz więcej firm zauważa korzyści i możliwości płynące z przejścia na VoIP. Dodatkowe funkcjonalności niedostępne w telefonii tradycyjnej, obniżenie kosztów połączeń, czy prosta i duża skalowalność rozwiązań IP PBX to tylko nieliczne plusy telefonii IP.
Innovaphone - pionier telefonii IP, od momentu założenia firmy w 1997 roku stawia na rozwiązania przyszłościowe wyznaczając normy "IP". Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów Innovaphone stworzyło remedium na bezbolesne przejście na telefonię VoIP - system innovaphone PBX umożliwiający płynną migrację (smooth migration) do technologii All IP na bazie już istniejącej infrastruktury firmowej. Przejście jest rozłożone w czasie i tym samym nie wymaga poniesienia jednorazowo dużych kosztów. Powoli przełącza się telefony do nowej centrali telefonicznej zachowując możliwość korzystania z pozostałych telefonów - jeszcze podpiętych do starej centrali. Więc niezależnie od długości czasu poświęconego na przejście do VoIP, firma wciąż pozostaje w komunikacji ze światem.
Dzielenie migracji na etapy zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii infrastruktury, a to z kolei jak łatwo można wywnioskować, pozwala zachować ciągłość pracy organizacji i dotrzymać zobowiązania wobec kontrahentów. Wartym odnotowania faktem jest to, iż trwający wiele miesięcy proces migracji, na każdym etapie wspierany jest od strony serwisowej.
Pytania dotyczące innovaphone prosimy kierować do Menedżera Produktu w KONTEL:
Marcin Grabowski
tel: +48 503 165 246
[email protected]
Marcin Grabowski
tel: +48 503 165 246
[email protected]