26 września w samym sercu biznesowej Warszawy na 38 piętrze wieżowca Spire odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora Contact Center skupionych wokół idei poprawy komfortu i jakości pracy telemarketerów i pracowników działów obsługi klienta. Organizatorem wydarzenia o nazwie Akademia Contact Center było Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele firmy KONTEL, która jako importer i dystrybutor pełnego portfolio marki Poly, pokazała wraz z partnerem Acento, szeroką gamę rozwiązań do call center. Na stoisku zaprezentowane zostały nowości produktowe z serii Plantronics Savi, jak i dobrze znane i cenione na rynku słuchawki z linii Voyager, EncorePro i BlackWire. W ramch prezentacji rozwiązań wideo pokazano nowy terminal Polycom Studio oraz Polycom Trio.
Słuchacze mieli możliwość wysłuchać prelekcji Andrzeja Wiśniewskiego - Business Development Managera w KONTEL - pod tytułem "Niech każda rozmowa ma znaczenie. Osiągnięcia technologii w świetle oczekiwań klienta i zarządzania jakością kampanii CC. Case study Poly i marki Plantronics".
Wszystkie rozwiązania marki Poly, prezentowane w trakcie wydarzenia, dostępne są u partnera handlowego KONTEL, w firmie Acento.