Kontel wraz z Plantronics po raz kolejny był oficjalnym sponsorem konferencji Customer Congress 2015, która miała na celu stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta i Contact Center. W trakcie spotkania uczestnicy mogli wysłuchać inspirujących prelekcji plenarnych oraz licznych wystąpień bogatych w case study, podzielonych na trzy ciekawe ścieżki tematyczne. Uczestnicy mogli również zdobyć wiedzę biorąc udział w praktycznych warsztatach.
Swoje wystąpienie podczas Customer Congress miał również Dyrektor Handlowy z naszej firmy - Jan Parkita. Jego prezentacja "Odbudowując zaufanie naszych klientów", pomogła uczestnikom kongresu z innej perspektywy spojrzeć na często zadawane w branży pytania:
• W jakiej sytuacji znajdują się nasze relacje z klientami?
• W jaki sposób niewłaściwie zarządzane relacje mogą szkodzić firmie?
• Gdzie mogą tkwić problemy i jak je skutecznie rozwiązać?
• Jak na nowo odzyskać zaufanie klienta?
Swoje wystąpienie podczas Customer Congress miał również Dyrektor Handlowy z naszej firmy - Jan Parkita. Jego prezentacja "Odbudowując zaufanie naszych klientów", pomogła uczestnikom kongresu z innej perspektywy spojrzeć na często zadawane w branży pytania:
• W jakiej sytuacji znajdują się nasze relacje z klientami?
• W jaki sposób niewłaściwie zarządzane relacje mogą szkodzić firmie?
• Gdzie mogą tkwić problemy i jak je skutecznie rozwiązać?
• Jak na nowo odzyskać zaufanie klienta?
Tak jak mamy w zwyczaju - zorganizowaliśmy konkurs dla osób odwiedzających nasze stoisko. Wystarczyło wypełnić krótką ankietę i dołączyć własną wizytówkę, a w nagrodę można było otrzymać słuchawkę Plantronics Voyager Legend UC i Blackwire 325.1. Słuchawki od Plantronics powędrowały do firm: CUF, Kaufland, PKO BP Finat.