EdgeView SCC - centralny system zarządzania w chmurze
- Zdalna diagnostyka, identyfikacja i rozwiązywanie problemów na brzegu sieci klienta
- Provisioning, konfiguracja i zarządzanie urządzeniami VoIP w sieci klienta
- Kolekcjonuje dane z brzegu sieci klienta, po czym prezentuje w formie trendów i raportów
EdgeMarc ESBC – inteligentny brzeg sieci
- Terminuje po stronie sieci klienta usługi VoIP oparte na chmurze (SIP Trunking, wirtualny PBX)”
- Wymusza politykę bezpieczeństwa VoIP po stronie sieci klienta
- Dostępne mechanizmy redundancji utrzymują ciągłość dostępności usług (SIP Survivability)
- Zupełnie nowe podejście do provisioningu urządzeń końcowych klienta – EdgeMarc to jedyne urządzenie, które musi być prekonfigurowane przed wysyłką do klienta, a inne jak telefony IP itp., wysyłane są do klienta z konfiguracją fabryczną. To Edgemarc wskaże każdemu urządzeniu, gdzie ma szukać danych do konfiguracji.
Spółka założona w październiku 2002 roku jest światowym liderem w dostarczaniu rozwiązań dla usług głosowych, wideo oraz związanych z danymi, opartych na protokole IP. Dowolnej wielkości dostawcy usług i przedsiębiorstwa korzystają z rozwiązań firmy Edgewater Networks w celu uproszczenia konfiguracji po stronie klienta, co zapewnia sprawną i szybką instalację oraz skrócenie czasu wprowadzania produktu na rynek, a co za tym idzie - przyśpieszenie zwrotu zainwestowanego kapitału. Firma pomaga dostarczyć klientom inteligentne rozwiązania za pośrednictwem platformy Network Edge Orchestration, która składa się z inteligentnych urządzeń brzegowych EdgeMarc (wraz z funkcjonalnością ESBC) oraz systemu EdgeView Service Control Center zapewniającego zarządzanie i monitoring usługi.
Paweł Stoliński
e-mail: [email protected]
tel: 694 436 809