Jeśli więc korzystasz z programów do wideokonferencji w chmurze, takich jak Pexip, ClearOne Spontania, Lync/Skype for Business, Skype, Polycom RealPresence WebSuite, Vidyo, czy Acano, na pewno zastanawiasz się jak podnieść jakość obrazu oferowanego przez wbudowaną w laptop kamerę.
Kamery spotykane w laptopach standardowo dają niskiej jakości obraz. Dodatkowo są nieruchome przez co w kadrze mieści się jedna – dwie osoby. Ograniczenia te powodują, że dla większości użytkowników są niewystarczające, zwłaszcza gdy rozmawiamy o zastosowaniach biznesowych, gdzie wskazany jest wysoki komfort pracy.
Jeśli więc korzystasz z programów do wideokonferencji w chmurze, takich jak Pexip, ClearOne Spontania, Lync/Skype for Business, Skype, Polycom RealPresence WebSuite, Vidyo, czy Acano, na pewno zastanawiasz się jak podnieść jakość obrazu oferowanego przez wbudowaną w laptop kamerę. "Welcome to the world of mobility" pod takim hasłem już drugi rok z rzędu witaliśmy świat mobliności na Mobility Reseller Days. Wydarzenie miało miejsce 7 i 8 października - to czas kiedy Warszawa stała się stolicą nowych technologii. Po raz kolejny mieliśmy przyjemność pojawić się na MRD i pochwalić kilkoma nowościami. Na naszym stoisku można było zobaczyć i przetestować wiele produktów wypełnionych do granic możliwości nowymi technologiami. Prezentowaliśmy m.in produkty takich marek jak: Plantronics, Cardo, Clingo, Gaiam, Ascom, Konftel, RTX. Kontel wraz z Plantronics po raz kolejny był oficjalnym sponsorem konferencji Customer Congress 2015, która miała na celu stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta i Contact Center. W trakcie spotkania uczestnicy mogli wysłuchać inspirujących prelekcji plenarnych oraz licznych wystąpień bogatych w case study, podzielonych na trzy ciekawe ścieżki tematyczne. Uczestnicy mogli również zdobyć wiedzę biorąc udział w praktycznych warsztatach.
Swoje wystąpienie podczas Customer Congress miał również Dyrektor Handlowy z naszej firmy - Jan Parkita. Jego prezentacja "Odbudowując zaufanie naszych klientów", pomogła uczestnikom kongresu z innej perspektywy spojrzeć na często zadawane w branży pytania: • W jakiej sytuacji znajdują się nasze relacje z klientami? • W jaki sposób niewłaściwie zarządzane relacje mogą szkodzić firmie? • Gdzie mogą tkwić problemy i jak je skutecznie rozwiązać? • Jak na nowo odzyskać zaufanie klienta? Jesteśmy świadkami wszechobecnej digitalizacji, dlatego nie dziwi fakt, iż tradycyjne notatki z wykładu czy szkolenia zastępowane są przez zapis elektroniczny. My proponujemy pójście o krok dalej. Oferujemy rozwiązanie BEE 8 marki REACH umożliwiające rejestrowanie, przesyłanie na żywo (streaming) i udostępnianie w trybie VOD wysokiej rozdzielczości nagrania audio-wideo (do FullHD - 1080p) z przebiegu spotkania. |
NewsletterZapisz się na newsletter, aby otrzymywać od nas informacje o nowościach, promocjach i produktach dostępnych wyłącznie w KONTEL.
Kategorie
Wszystkie
|